måndag, augusti 14, 2006

stockholms.weekend.shopping


hej. jag är tillbaka från min och mammas stockholmshoppingweekend. den har varit galet mysig och lyckad. stockholm i mitt hjärta liksom. jag sa till mamma att vi borde bo i stockholm. mamma sa att det är dyrt. då sa jag att vi kan tälta utanför lisa larsson. då skrattade mamam ... men här får ni i alla fall en liten snabbtitt på helgens fynd. jag är helnöjd.



stövletter, mixage. vitt & svart baslinne, h&m. klänning (världens finaste klänning, tror att det måste vara den finaste i min samling), vila. linne med texttryck, weekdays. stor koftväst, gina tricot. kort väst med tryck, weekdays. grön liten väska (ska användas som necessär), repris. guldig kedja med svart band, glitter. uggle halsband, antikt, gammalt & nytt. UK vogue, någon tidningsbutik på söder.

obs. lägg märke till stövletterna. jag
praktiskt taget
åkte upp endast för att hitta dem. och 45 minuter efter ankomsten till stockholm var dem mina. jag är typ världens lyckligaste människa. som äger världens sötaste skor.

obs 2. vet att allting inte syns särskilt bra på bilden. men om det skulle råka vara så att någon är intresserad av att se bättre hör av er så fixar jag en bättre bild. ciao så länge.

obs 3. det är nått konstigt med blogger. därför är texten olika stor. det är knäppt, men inget att göra åt.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga fynd du hittat, speciellt skorna! Var själv i stockholm idag för att shoppa loss, blev dock inte lika mycket som dig, men en del! skorna är man avis på.. :P

Anonym sa...

Ååh.. jag har också dom där skorna från mixage, dom är alldeles underbara!! Perfekta till hösten också :)

stasia sa...

michaela - man tackar! jag är som sagt väldigt väldigt nöjd själv! :) vad tråkigt att det inte bli sådär lyckat som man önskar. bättre lycka nästa gång höre du :)

elin - ja. visst! de är underbara!

Anonym sa...

klänningen ser superfin ut! kan man kanske få se en lite närmare bild? :-) Var är den köpt, förresten?

stasia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
stasia sa...

antifashion - den är superfin :) jag fixar en bättre bild efter jobbet ikväll :) den är köpt på SALT (tror det hette så) på drottninggatan.

Lisa sa...

Ååh, vilka fynd! :) Klänningen ser urfin ut och jag är riktigt avis på skorna!

stasia sa...

fashiongeek - yes. ibland lyckas man verkligen fynda :)