fredag, augusti 18, 2006

min nya it-girl

jag satt just och blädrade genom candid pictures av kirsten dunst från nu och tillbaka till 2003 och kom fram till att nicole och lindsay och alla de heta it-girlsen i hollywood kan gå och dränka sig. kirsten är skithet och jättehipp. stilig som fasiken är hon också. så från och med nu är hon min nya idol. och kate och mary-kate hänger självklart på. och så har vi keira och sienna, även de hänger med i svängarna. men från och med nu är nicole och lindsay portade från min blogg. ska försöka hinna med imorgon att publicera en snyggast-of-kirsten-dunst-inspiration-kollage. det kommer bli mycket bilder. så titta in snart igen.



den här klänningen är superfin. det är min nya must-have-keep-on-dreaming-dress.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kirsten dunst har en snygg stil. enkel, men snygg. :)

stasia sa...

sanna - ja. visst har hon. och just nyckeln till snyggheten är att det är så enkelt :)