torsdag, augusti 31, 2006

dagens köp

hej. den här underbara toppen/t-shirten köpte jag idag. i västervik. förstår ni att jag hittade något så fint i västervik? det är ofattbart. sidenband fanns med på toppen, men man kan även plocka bort. som på höger bild. då ser man också modellen på toppen bättre. och extra fint är ringningen. fyrkantig med rundade kanter. jättefint. jag är supernöjd. sedan hittade jag även ett par gråa tighst på lindex och en brun sjal på wedins. sjalen är smal och på längst ut kanterna har den gardintussar. den ska jag ha i håret. sedan hittade jag också röda skor. röda stadigt högklackade med en bred remm över och en stor knapp på sidan. superfina. det var dock något konstigt med knappen, den översta delen av den föll av hela tiden så affären lovade att fixa det och ringa mig imorgon. affären är alltså din sko. och det här är mina första din sko skor på säkert 5 år. oj. läskigt. jag hoppas verkigen att dessa inte går sönder så där fort som jag har hört att din sko skor gör. dessa är så lovely. jag vil ha de hela livet. det kommer att bli mina perfekta-the-red-shoes. toppen är föresten köpt på h&m. finns även i vitt, med svart sidenband.



juste ja. jag klippte mig också. oh det är så skönt. jag känner mig frisk liksom. fräsh. jag har utsläppt hår. vilken känsla. nu fortsätter jag med mina au pair (fucking-jag-orkar-inte-mer) papprerna. ni får bild på skorna imorgon. ciao

3 kommentarer:

Anonym sa...

verkligen jätte fin tröja, såg den på "mitt" H&M, men jag hade råd trots den var billigt, men kanske när studielånet kommer.

Maria sa...

åh jättefint! :)

stasia sa...

sofia - ja, du får hoppas på att det finns kvar då :)
maria - tack!