onsdag, augusti 30, 2006

kvällens.

jag ska ut och träffa vänner. i hemlighet tänker jag fira att jag har sluta jobba. hurra. inga mer stiga upp kl 05.45. oh damn vad skönt. nu är jag rik och arbetslös (eller ja, så pass rik som man kan vara efter att ha fått lön och handlat upp hälften. hah) men i alla fall. nu så här på kvällen har jag dragit på mig; t-shirt, h&m. tights, h&m. grå hood, svea. gubbväst, gina tricot. smalt armband, långt upp på armen. stor, bronsfärgad ring, paris. stövletter, gardenia. väska, favoritväska, vintage.

jag tycker att hood under västen var väldigt smart. annars får jag sällan in hooden i outfitsen. den är lite svår med loggan på ryggen. jag har svårt för loggor. ja, ni vet ... men nu måste jag sticka. ciao. vi höres.

2 kommentarer:

Anonym sa...

den tshirtklänningen har jag med...den är så skön..

stasia sa...

prettyinpink; ja, och snygg :)