onsdag, augusti 23, 2006

jag vann igen (!)


exkat kl 21.20 vann jag denna väska på tradera. oh. jag är så lycklig. den blev lite dyrare än jag hade tänkt mig från början men helt klart värd pengarna. jag som sprang över hela stockholm och letade efter en liknande modell. en svart quilted med guldiga kedjor. men antagligen var den vit, eller så hade den silvriga kedjor. var för stor eller för liten. ingen kändes rätt. men den här väskan är perfekt. och nu är den min min min. oh nu ska jag börja räkna dagar tills dess att den är hemma hos mig! och jjag får ha den över min axel. lycka lycka!




vart har tradera varit i hela mitt liv? det är rena julafton där varje dag! men nu är det några dagar kvar tills nästa måste-vinna-auktion slutar. så jag kan pusta ut och inte behöva passa tider på ett tag. ciao.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Chanel?

stasia sa...

angi - nej. men visst är den satans lik? det är inget märk alls på den här om jag har förstått rätt.

Anonym sa...

Ahhh, tradera. Det är som en drog! Det blir att man är inne varje dag och kikar runt. Men mycket kul och snyggt har man hittat!

stasia sa...

emma - ja. verkligen. jag är redan rädd för att bli beroende och jag har varit registrerad medlem i två dagar (!) hah. nej. men idag har jag tradera förbud!

Maria sa...

Åh så söt den är!
jag undviker tradera.. jag kommer bli för pank om jag fastnar där :P

stasia sa...

maria - ja. visst är den absolut fabalous? :) och titta vad jag upptäckte nyss;

http://www.mkauniverse.net/newgallery/albums/2006/arts/arts45.jpg - lägg märke till väskan!

galet va? det hade jag inte tänkt på tidigare. lite kul.