lördag, augusti 26, 2006

stylein

jag tror jag har hittat en ny favorit svensk designer. okdå. kanske inte helt ny. men ny som jättefavorit. titta på dessa bilder från kolleketionen. enkelt, stilrent och ursnyggt. precis som jag gillar det. lägg märke till klänningen på rad 2, bild 1. den klännigen jagade jag i senhöstas/vintras utan någon större framgång. stylein kontoret skulle ringa mig och allt för jag ville verkligen ha den. men de ringde ej. och sedan glömde jag bort det. men visst är den helt underbar? några andra favoriter är också rad 1, bild 4, både klänningen och västen. så typiskt mig. samt också rad 2, bild 2 & bild 3. förutom att klänningarna är absolutely adorable är så även modellen skitsnygg. jag tror hon har den perfekta kroppen, enligt mig. gosh. checka deras hemsida här. och lägg namnet stylein på minnet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen snygga kläder!

stasia sa...

maria - ja, visst är de :)