måndag, augusti 14, 2006

tips tips tips

jag hittade denna tidning idag (av misstag) när jag skulle betala min vogue. självklart var jag ju tvungen att blädra lite fort. oh. must have. must have. mamma skulle dock bli galen om jag kom ut med tidnigar för 190 spänn. så jag plockade fram den vuxna, sparsamma rollen och gick ur butiken.

detta är alltså som ELLEs trendbibel (fast denna är utgiven av UK ELLE). den är också tjockare och ja, tjockare. antagligen innehåller den också fler designers? jag hann inte direkt räkna. men för alla er som blir glada av trendbibeln rekomenderas denna. ni kommer bli mer än glada. jag kan sitta och blädra i tdningar som dessa flera dagar i sträck!




finns förmodligen att köpa i alla välsorterade tidningsbutiker. jag såg den på söder. på götgatan. kanske 100 - 150 meter nedanför weekdays. på ett hörn, i samma hus som georges cofehouse. ni som känner till området kanske vet vilken jag menar? annars finns den också att beställa här. min är nog redan på väg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har den och jag älskar den!

stasia sa...

sandra - förhoppningsvis kommer min imorgon :)