torsdag, augusti 17, 2006

shoe


jag måste ha denna sko (dock är det lite fånigt med "in the style of Kate Moss & Kylie Minogue" - som om man skulle köpa skorna bara för att kate har liknande. lite löjligt) jag är just nu faktikst ute efter ett par svarta flats eftersom mina svarta virkade håller på att trilla isär. och det går ju inte. jag måste ha ett par svarta flats som håller. jag letade och letade i stockholm men hittade inga. och de jag hittade fanns inte i min storlek. typikst. men om 8 dagar får jag lön. då ska jag beställa dessa. lycka.



jag har också fått ett tips på att wedins nu har snygga lackflats som finns i svart, grått och rött. jag misstänker att det är samma skor som jag testade i stockholm men som var slut i svart i min storlek. det ska jag kolla upp imorgon. varför inte både svarta och röda? för still är jag på jakt efter dem perfekta röda skorna. dock har jag ännu inte bestämt och det skall vara flats eller heels. har ni hittat era perfekta röda skor?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt snygga skor! Jag vill också ha!

stasia sa...

matilda - ja, eller hur. jättesnygga! du får väl också beställa ;p