fredag, augusti 18, 2006

1 - 9 lista


hittade en lista hos antifashion. och jag som älskar listor!

1)Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
skötare
ung-reporter
barnpassare
feriejobbare


2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
jag har tjatat ut alla sådana filmer som jag tidigare kunde se om och om igen. det görs för få riktigt bra filmer nuförtiden, tyvärr. så istället får ni fyra skivor jag kan lyssna på om och om igen.

regina spektor - begin to hope
pete doherty - untitled album
ane brun - duets
the tiny - closer

3) Fyra städer jag har bott i:
norrköping
linköping
västervik
niznij novgorod (ryssland)

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:
sex and the city

scrubs
simpson
l word

5) Fyra ställen jag vill åka till:
usa; new york, los angeles
paris (igen igen igen!)
tokyo
australien

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
massa bloggar
hollywoodrag.com/celebworld.net/ us weekly
pete & co
communitys. shopping. olsens


7) Fyra favoriträtter:
lasange

grekisk sallad
potatisgratäng. biff. bearneissås
mammas matpajer. (speciellt broccoli & ädelost)


8) Fyra ställen där jag trivs:
i en dansstudion
norrköping. stockholm

världens bar
hemma

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här:
eh. ni som vill. but remember; live a note

Inga kommentarer: