onsdag, augusti 23, 2006

skoköp.


det vankas
skoköp imorgon. storlek 8 i black finns kvar. och jag kan lika gärna skicka in kontonumret så de kan dra pengar redan imorgon. eftersom asos ändå är så långsamma med det. så antagligen kommer ingenting att hända före fredag i alla fall. och då är kontot fullt med lön. då har jag sparat en dags onödigt väntande. jag är så smart.

jag är verkligen jättepepp på dessa skor. tycker att det är oerhört sött med den djupa tåringningen och de söta banden med knapp på sidan. som gjorda efter mitt önskemål. det återstår nu bara att hoppas på att de passar också. håll tummarna för mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh. Skulle gärna vilja ha dem i svart! Kan tyvärr inte köpa dem. För att jag inte har ett konto enu. Nej nu blev jag ledsen. De Svarta i storlek 8 skulle vara perfekt. Ingen som ska beställa från asos.com och vill beställa åt mig? :)

stasia sa...

jenny - fråga en förälder eller kompis med kontokort. det är alltid bra ifall den personen som beställer finns nära så att du sedan slipper hålla på att krångla med att skicka skorna över halva sverige ifall "bara någon" skulle beställa åt dig. lycka till!

Anonym sa...

Jo, givetvis är det smartare! :) Bra blogg, btw!

stasia sa...

jenny; om de inte passar så kan jag tänka mig att sälja de istället för att skicka tillbaka, så blir någon annan glad i alla fall :)