onsdag, augusti 30, 2006

vintage

aaaah! kolla vad jag har hittat!
jag dör. jag måste ha den här väskan!
den är min perfekta röda kuvertväska.
jag som har letat och letat. titta, den är större än vanliga kuvertväskor, som i mitt tycke är lite för små. check, perfekt. den är en riktig vintage. check, perfekt. den är röd. check, jätteperfekt. och det är en dior (!) kan den bli mer rätt?




oh. jag måste ha den här väskan. varför ligger den uppe på ebay nu? kan den inte vänta på mig. tills oktober. då jag kommer till usa och kan köpa den för vilka pengar som helst. oh. kan ingen göra något. jag dör!

update. titta här då. ett helt paket med söta kuvertväskor. en för varje tillfälle. den här auktionen skulle jag kunna tänka mig som plåster på såren. men nej då. också den på andra sidan atlanten. ooh. ibland är livet orättvist.

3 kommentarer:

Anonym sa...

men de sänder ju worldwide? (kostar iofs typ det dubbla..men..) ;-)

Anonym sa...

hmm, men myrorna i norrköping är ju verkligen jättebra, tror du borde kunna hitta liknande väskor där rätt lätt (inte dior iofs, hehe, men snygga kuvertväskor borde ju inte vara särskilt svårt).

stasia sa...

anti - ja. precis. just därför :)
emma - ja, myrorna i norrköping är jättebra. dock också väldigt populärt. så 1. det mesta är onöigt dyrt. 2. alling tar slut så fort det kommer in. 3. jag bor inte kvar i norrköping längre, tyvärr.