tisdag, augusti 15, 2006

vagabond

förutom denna must-have-sko som jag redan har skrivit om, har jag även uppmärksammat dessa fyra skor i vagabonds höstkollektion. jag tycker dem är riktigt coola men tyvärr får de mina redan alldeles för stora fötter att se ännu mer alldeles för stora ut. tråkigt nog. men för er som har mindre fötter eller om ni helt enkelt inte bryr er om att fötterna ser stora ut kan jag rekomendera att spana in dessa. de är sköna och jäkligt snygga. och jag skulle bli väldigt avundsjuk på den som köpte de.



utifrån denna bild syns det väldigt väl vad jag kommer att bära för slags skor i höst. även om mina fötter kommer att se farligt stora ut.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fina skor! Kul att det finns lågklackade ankelboots som dessutom är snygga. Annars verkar de flesta ankelboots ha skyhög klack (inget för mig). Får ta en titt hos Vagabond. Tack för tipset.

stasia sa...

anna - javisst eller hur :) har även sett stövletter hos nilsons eller scorett (någon av de. minns ej vilken) med relativ låg klack med en jättestor rosett på sidan. supersöta! kika du! säg till hur det gick :)

Anonym sa...

Vad passar ankelboots till för sorts outfit? Som inte gör att benen ser avhuggna ut i höjd med just.. anklarna?

stasia sa...

tessan; det bästa med ankelboots är just att de passar till allt! till alla slags outfits. både till kjol, klänning och byxor. såväl till vardag som till fest. sedan beror det också på vad det är för ankelboots, t.ex. passar ju sko nr 2&3 bättre till klänning än vad 1&4 gör. men det är ju en smaksak beroende på vilken slags känsla & stil du vill förmedla.

och jag måste nog säga att jag aldrig har upplevt att benen ser avhuggna ut i ankelboots. det kanske är en vanefråga.