fredag, augusti 18, 2006

stasia <3 lista


man kan aldrig fylla i för många listor. jag tycker att der borde finnas en sida där de lägger ut minst 3 nya listor dagligen som man kan fylla i. jag skulle vara deras every-day-20-times-a-day besökare. kan ingen vara snäll och starta en sådan sida? please. eller tipsa mig gärna om listor ni har sett någonstans. då skulle jag bli glad.

7 klädesplagg som jag köpt men aldrig använder
eh. jag har nog inga klädesplagg som jag har köpt och aldrig använt. jag brukar lyckas med mina köp. fast i för sig, klänningen, 1 av linnena och den korta västen som jag köpte i stockholm har jag ännu inte invigt. så teckniskt sätt har jag köpt och aldrig använt dem. ännu i alla fall. men det är ändå bara 3 plagg.

6 saker jag inte går hemifrån utan
1.smycken
2.mobil
3.plånbok
4.rosebud
5.nycklar
6. en sjal

5 personer jag inte klarar mig utan
beror på hur länge? jag menar, jag har aldrig oerhörd hemlängtan när jag är bortrest men jag skulle ju aldrig klara mig utan mamma. och agnes måste jag också få träffa emellanåt. mormor och morfar blir också saknade.

4 böcker/filmer jag gillar
1.vit oleander (bok. min favoritbok. även filmatiseringen är brabra)
2.phantom of the opera (film. oh. jag kan se den om och om igen)
3.djävulen bär prada (bok. filmen är värdelös)
4.gosskören (film. musiken i filmen är så mysig)

3 saker ni (kanske) inte visste om mig
1. att för cirka 2-3 år sedan handlade jag adlrig på h&m. jag föraktade h&m. 2. att på onsdag ska jag skriva in mig hos viktväktarna. 3. att jag har rört michael jacksons hand.

2 kändisgarderober jag vill ha
1. kate moss (fast frågan är ju om jag egentligen vill det? kate har så många plagg som bara hon kan bära upp. så nej. hennes garderob skulle nog inte göra sig på mig) jag säger kirsten dunst eller kanske sienna miller. kates kan jag ta som en bonus. och plocka ut sådant som jag skulle klä i. 2. mary-kate olsen

1 sak jag önskar mig just nu
att få dansa. ta klass. det är verkligen det enda jag begär. jag dör. jag har inte dansat på så länge att jag tror att jag har glömt hur man gör. men om 8 dagar då. då får jag ta klass. om jag inte dör innan dess.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet inte om du har sett den här bloggen förut, men det finns rätt många listor i Anyas blogg. Skickar en länk direkt till listorna! http://anya.webblogg.se/listor_frgor__quizzes.html

//Linn

stasia sa...

anonymous - nej. har inte sett denna blogg tidigare. oh listor, listor! tack tack snälla!

Anonym sa...

kul att du använder min lista =)