onsdag, augusti 16, 2006

till er.


... jag kom på att jag ville säga att det är så roligt när ni komenterar, frågar och inspirerar! fortsätt med det. för visserligen skriver jag för att jag själv tycker att det är väldigt kul men det är också väldigt trevligt när man ser att andra uppskattar det och man kan få lite respons på det man gör. så fortsätt med det (!) och jag ska fortsätta komma på nya ider och saker att skriva om (jag har tänkt att lära mig photoshop och göra fina kollage som man kan inspireras av. precis som jag själv har blivit inspireras av månag) ni kanske har tips? skriv skriv skriv! vad vill ni läsa om? vad vill ni inte läsa om? ni kanske har frågor - ställ dem, så ska jag försöka svara så gott jag kan!

ta hand om er!



5 kommentarer:

Anonym sa...

Fortsätt på samma spår! Gillar din stil, den ligger rätt nära min egen (är dock NGT äldre än dig så jag antar att jag ser NGT tantigare ut också)så jag går in här för att inspireras och få shoppingtips. Gillar också när du skriver om Pete & Kate...

Anonym sa...

Gillar också det du skriver! Tycker du har en av de bästa bloggarna. Kollar in här varje dag.

Anonym sa...

Tycker också mycket om din blogg, för att den är så personlig. Du skriver snyggt och bra och jag tycker om mycket som du köper och tipsar om! Din blogg är en av mina favoritbloggar! Och sen så gillar jag din stil rent allmänt!

stasia sa...

maria; nejdå. jag tror inte alls på att du ser tantigare ut. ålder är oviktigt. vad roligt att du hittar inspiration och shoppingtips här. jag ska göra mitt bästa för att fortsätta tipsa! ... och det kommer mer pete & kate, för jag gillar att skriva om dem ;) och tack för dina snälla ord!

emma; tack snälla. det var väldigt roligt att höra att du uppskattar min blogg så mycket. fortsätt titta in :)

matilda - vad roligt att du också uppskattar det jag skriver och hittar på, hoppas att du hittar något genom tipsen också :) och tack ännu gång. det var väldigt snällt sagt!

Maria sa...

Jag leker ofta i photoshop och tror att jag kan en del :P haha
Men har du några frågor så vet du var jag finns :) Lycka till!