tisdag, augusti 15, 2006

my dress

varsegod antifashion. här är en något bättre bild av klänningen. nu på kvällen åstadkommer jag tyvärr inget bättre ljus. men det går väl att se på ett ungefär (?) annars får du klaga. det är babydoll modell på klänningen. men tack vare det lätta och tunna tyget lägger sig ändå klänningen väldigt fint med kroppen och man ser inte 4 storlekar större ut än normalt, vilket lätt händer med babydollmodeller. jag håller till och med ut den lite för att modellen ska synas bättre. men detta dunkla ljus gör verkligen inte klänningen rättvisa. inte på långa vägar. klicka på bilden, för större bild.

11 kommentarer:

Anonym sa...

ser jätte fin ut! ska kolla in den :-) tack!

stasia sa...

do so :) den finns också i krämvitt om det skulle vara något? :)

Anonym sa...

låter ju coolt det oxå. får man förresten fråga vad den kostade? :-)

stasia sa...

jo. den är också fin. personligen tycker jag dock att den svarta är finare. och kanske mer passande med tanke på den kommande årstiden (?) 199:- pix kostade klänningen, så det är knappt några pengar att tala om :D

Anonym sa...

åååh vilken snygg klänning! vart har du köpt den och vart ligger stället?

Anonym sa...

tror oxå på svart :-) shit, det var billigt! hoppas den passar mig då..Antar att det är någon form av bomull

stasia sa...

angi - tack! klänningen är från märket VILA och köpt på SALT, på Drottninggatan i stockholm. men jag kan tänka mig att den även finns i VILA butikerna!

anti - jag kan inte tänka mig att den inte skulle passa :) hm. ja. det kan stämma. har inte klänningen här för tillfället. men kan kolla det om du vill ikväll ... ?

Anonym sa...

åh, ja, kolla jätte gärna :-)

stasia sa...

jag kollar när jag kommer hem ikväll :)

stasia sa...

100% viskose var klänning.

Anonym sa...

tack!