onsdag, augusti 23, 2006

lista & utmaning


9 saker du ser fram emot:

- lönen
- att få dansa på allvar igen
- att komma iväg till usa snarast möjligt
- klippa mitt hår
- bli snuskigt rik
- dagen då jag kommer i storlek s
- min bröllopsdag (?) ser inte alla fram emot det
- få träffa norrköpingvänner igen
- helgen. för att då får jag dansa


8 saker du har på dig dagligen:

- trosor
- bh
- klänning/linne/kofta
- tights/jeans
- skor
- smycken
- solpuder/rouge
- någon form av sjal

7 saker som irriterar dig:

- när bankkortet ej har kontakt med banken (!)
- dubbelmoral
- när min storlek på must-have-plagget är slut
- skitsnack
- att mitt rum blir stökigt alldeles för fort
- människor som ringer och väcker mig på morgonen
- när mjölk/smör/pålägg är slut vid frukost

6 saker du rör varje dag:

- tandborste
- parfymhyllan
- sängen
- garderoben
- tangentbordet
- nycklar

5 saker du säger ofta:

- sure
- yes
- men eller hur ?!
- jobbigt du
- gört

4 (personer) du vill spendera mer tid med:

- agnes
- alla andra i norrköping
- mamma (om hon vill göra något skoj)
- mig själv. för mig själv

3 saker du gör varje dag:

- stressar varje morgon (nu när jag jobbar)
- cyklar fort som fan (nu när jag jobbar)
- lyssnar på musik (alltid)

2 band du har sett live:

- babyshambles (hultsfred 06. pete är så bäst)
- billie the vision and the dancers (fest i valen 06)

1 person du kommer spendera resten av ditt liv med:

- mig själv, verkar det som


jag utmanar; antifashion. mimo. bohemica & niotillfem.
skulle vara kul att se era svar

(hittade listan hos anya)

7 kommentarer:

Anonym sa...

shit vilken skön lista :)

Anonym sa...

antar utmaningen. efter skolan ikväll :-)

Anonym sa...

vad va det för mejladress du hade? Skulle vara kul att fråga några frågor!

Anonym sa...

roligt. det här

http://cissim.blogg.se/220806175400_mika_och_cissi_hatar.html#comment

är den bästa hatlistan jag har sett, allt finns med!

stasia sa...

alex; ja. den var kul att fylla i :)
antifashion; då kollar jag ikväll också :)
katrin; stasia_87@hotmail.com maila på!
hannah; tack. ska genast kolla upp. nya listor är som julafton.

Anonym sa...

sjukt bra lista!

lånar

när bankkortet ej har kontakt med banken (!)

när min storlek på must-have-plagget är slut

till min hat-lista!

stasia sa...

cissi - ja. vissvisst. varsegod :)
ska läsa din hatlista då!