tisdag, augusti 29, 2006

dagens grått & new bag.


hej. här kommer dagens. klänning, h&m. kofta, gina tricot. tights, h&m. skor, svarta virkade, kappahl. halsband, åhlens. armband, italien. väska (min nya älsklingsväska), vintage.

idag var min nästsista dag på jobbet. så imorgon ska jag bjuda på smörgåstårta. det blev en dyr smörgåstårta. men hej, det är gott. och den blev stor, så att alla får. alla kommer att tycka om mig massa. och sakna mig. fast egentligen är det inte min sista dag. för jag har fått en dags vick nästa vecka. och sedan blir det nog mer? men officiellt så. ja. ni förstår tanken.


sedan ringde de från culture au pair också och sade att om jag skickade in en komplett ansökan i slutet på denna vecka, eller senast i början på nästa så kunde jag komma iväg den 16 oktober. hej galet. tänk att jag kanske sticker till usa den 16 oktober (!) häftigt. så imorgon och torsdag + fredag ska jag ligga i och skriva skriva skriva.

ciao så länge.

Inga kommentarer: