torsdag, augusti 24, 2006

trend a là hippie.

när mary-kate först visade upp accessoar i pannan var det very much buhu. blähä. nono. to much. men nu när it-nicole hänger på tror jag det blir annat. snart anfaller väl klonerna igen. stockholm se upp. alla ska ju vara så himla trendiga nuförtiden. har nicole remm i pannan ska minsan alla andra trendiga människor också ha det. snabbast ut vinner. det är precis som med hattarna. kate moss har hatt - då måste alla köpa hatt. oavsett om man passar i det eller ej. men alla måste bära hatt. spring och köp en hatt om du är någon. och jag kan bara skratta åt hur patetiska människor är ibland.

4 kommentarer:

Linnéa sa...

inget band i pannan för mig, även fast nicole richie har det. för övrigt börjat dem kvinnan bli en aning patetisk.

Maria sa...

Jag brukar gilla att efterlikna MK.. ja till viss del när det är någonting som är bara wow!
Men om jag inte gillar det? Nej tack.
Och när det kommer till accessoarer i pannan? Nej tack.
haha

stasia sa...

linnea - nej. jag tror inte det blir band i pannan för min del heller. eller, jag tror inte, jag vet.
maria - precis om det är någonting wow. men ändå in 100 lookalike. haha. och då vet vi att om jag ser en tjej med remm i pannan så är det inte du :)

Maria sa...

haha nä det är något som du aldrig kommer behöva oroa dig över :P