måndag, augusti 21, 2006

paljetter.


alltså jag behöver verkligen en paljettväst. helst en sådan guldig som den stiliga tjejen från face hunter har. men jag kan även tänka mig en mer som en bolero. en sådan som kirsten har. fast fortfarande guldig. jag har verkligen velat ha en väldig länge men aldrig liksom letat efter en. ologiskt. men när jag tittade på dessa bilder nyss kom jag på att jag måste ha en, nu! så min fråga är - har någon sett en paljettväst (bolero) någonstans på sistonde? helst guldig. då skulle jag bli glad. helst en sådan slapp väst också. som på bilden. som hänger lite nonchalant. ingen preepy med knappar och markerad midja. utan en kort modell. precis som på bilden. då skulle jag bli överlycklig. tack.




är man helsvartklädd gör verkligen den guldigapaljettvästen hela outfiten. det skulle bli mitt nya älsklingsplagg. kärlek kärlek på guldig plajettväst.

föresten. angående kirsten dunst inspirationskollaget som jag tänkte göra. det är så många snygga outfits jag vill få med så det tar tid att välja. och så var det det här med att jobba jämt och ständigt också. men snart. kanske imorgon? eller dage efter det. jag lovar inget. men håll utkik.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag köpte en paljett bolero på ebay för kanske två år sedan så kolla där. Dock har jag aldrig använt min, för den är ganska svår buren. Sedan fick jag en paljett väska av min sambos föräldrar, skit snygg- jag får väl ta och lägga upp den på bloggen snart

stasia sa...

sofia - oh. tack. för tipset. dock har jag redan kollat både ebay och tradera. men jag får väl hänga på där. har också fått tips om paljettvästar har setts på h&m, på rea. får kolla upp det! tack!

Anonym sa...

Jag har en slags stickad brun bolero, med guld/bronsaktiga paljetter fastsydda lite överallt, från Gina, men nu på sistone har jag inte sett några speciellt fina boleros överhuvudtaget.