torsdag, augusti 03, 2006

eufori


eufori är ett fint ord. jag är fortfarande inte 100% säker på dess exakta betydelse men lasses beskrev mitt nuvarande tillstånd så. och eftrsom jag är i ett väldigt fint tillstånd och eufori är ett väldigt fint ord så kan det nog stämma. lasse var alldeles alldeles under. och kvällens spelning var den bästa ever. och tro mig ... jag har varit på en hel del.




oh. jag är så lycklig så jag nog inte kommer kunna somna. jag ska lägga in alla winnerbäck album jag har (vilket innebär alla) i en playlist på winamp och låta den gå hela natten. fullständig och oändlig lycka råder just nu. och imorgon kommer jag med ett bildkollage från konseren för jag har lekt fotograf.

<3 stasia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var på Lasse i Ransäter! Det var underbart :)

stasia sa...

madelene - vad roligt :) lasse. är alldeles alldeles underbar!

Anonym sa...

jag var på lasse för två år sedan (tror jag) här i göteborg och det var så bra! ÄLskar lasse!