onsdag, augusti 09, 2006

musthavemonkey

såg denna lilla apa hos madeleine. och måste jag också ha den eller måste jag också ha den? oh my. jag kan i alla fall inte motstå. den är ju bara o bli kär i. den lilla apan är alltså en nageltorkare. man lägger fingret på bananplatformen och den blåser luft på din nymålade nagel. smart eller vad? mycket praktikst. 67.72 pix hos asos. ska kolla hur mycket portot blir och sedan lägger jag min beställning. snacka om livsnödvändig pryl. och cute.

update. beställningen skickad. porto 60 kr. detta fina halsband fick också följa med. totalt 209 kr. bra. det är första gången jag beställer från asos. första gången jag beställer från utomlands över huvudtaget. hoppas allting går smidigt och bra. btw rabattkoden HSBCone8two1 funkar ej längre. någon som har den nya? tell me i så fall.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den nya koden är: BR404W ( 10% på ordervärdet...Enjoy! =)

stasia sa...

emma - oh. tackar :)

Maria sa...

Åh den är alldeles jättesöt! :D

Anonym sa...

Åh, köpte du den också! Eller hur att den är så sööt! :) Mmm..

stasia sa...

maddie - yes. den fick också följa med. har velat ha det länge. och nu när jag ändå beställde därifrån så varför inte :)