onsdag, augusti 30, 2006

godnatt.


jag är tillbaka. kvällen blev trevlig. det är så kul att träffa vänner man inte sett länge. folk börjar att sticka från stan. man måste ju hinna säga adjö och snacka lite skit. oh ja. imorgon börjar mitt liv som arbetslös. fast jag väljer hellre att se det som en semester. jag menar inom högst 2 månader jobbar jag igen. fast tydligen är det ändå bra att skriva in sig hos arbetsförmedlingen. dock känns arbetsförmedlingen som att nått botten. jag förknippar det så. men det har inte jag. jag har just stigit och ska nu chilla på vågorna ett tag och medan det kan jag väl skriva in mig. det skadar väl kanske inte.

imorgon ska jag äntligen få klippa mig. äntligen kommer jag kunna släppa ut håret utan att man på flera kilometers avstånd kommer att kunna se hur klyvna och slitna mina toppar är. det planeras en valig toppning eftersom jag vill spara till långt. men antagligen kommer även etapperna klättra upp igen. och kanske om jag är riktigt busig så får min lugg komma tillbaka igen. då skulle mamma bli galen på mig. det skulle vara kul.

hoppas att mitt asos paket kommer imorgon också. då skulle dagen bli fulländad. godnatt. ps. föresten nämde jag att jag budade hem en väska idag? riktigt turligt. jag trode hoppet var ute då jag jobbade till 16.00 och auktionen slutade 15.36. men nej. det är en bra dag. så nu är den är min. en svart kuvert till stasia. som en present för ett gott avslutat arbete. godnatt igen.

Inga kommentarer: