lördag, augusti 26, 2006

vardagslyx jag längtar efter.


nu inför hösten så vill jag ha en liten ny-start. som ett avslut på jobbandet, på den svettiga sommaren och inför usa resan. jag vill ha mitt badrumsskår fyllt med massa beautylyx producter. allt från lyxshampon till söta lipbalms. lipbalms är mysigt. riktigt höstmysigt. speciellt när de är söta och luktar gott. jag vill ha söta gift-förpackningar som det från glamourflage och philosophye muffin stållådan. och så vill ja äntligen testa alla de produkterna som det har skrivits så mycket om. egyptian magic all-around cream, eyekos 3-1 cream, hawaiian tropics body butter och burts bees serien + allting annat (bilden). så jag har bestämt att nästa månad. vid nästa löning. så ska jag satsa på en riktig vardagslyx-beauty-paket-beställning med allt jag önskar mig. lagom till födelsedagen. hm. kan kanske även passa på att önska mig något riktigt vardagslyxigt. vore inte dumt alls.




skriv föresten gärna om ni har testar några av dessa produkter. vad tyckte ni? levde de upp till förväntningrana? eller är de kanske alldeles för överskattade och onödigt dyra? vilken är er favorit? skriv skriv skriv så jag kan planera mitt beaty-lyx-paket.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar verkligen Burts Bees. Beställde en liten necessär med lite prova på saker. Och speciellt fotcremen med kokos och mint och handcremen med banan är helt underbara! Men är bäst och doftar godast gör handcremen med almond milk beeswax!

Mamas Coco's läppbalsam tycker jag dock inte var någon hit. Luktar supergott men hade inte den vårdande känslan på läpparna som jag behöver.

Hoppas det hjälper lite! Hade tänkt göra precis som du och ta en beautyuppdatering vid någon löning.
Det är så roligt när man har flera nya grejer att testa.

stasia sa...

emma; burts bees produkterna låter lovande! vad roligt. ett stort plus i kanten är ju också att de är så söta. ja. handcremen med banan är jag riktigt riktigt sugen på. och fotcream med kokos lät lovely. vad luktar almond milk beewax? och vad är det för en liten neccessär su har köpt, med testa på produkter? den på bilden?

ok. då vet vi att mamas coco's inte får komma hem till mig. ska det vara läppar ska det vara vårdande annars kan jag ju bara köpa vaselin. hah :)

ja. verkligen! det är liksom skönt och känns lyxigt. hoppas du får fina saker i ditt paket. jag ska skriva en lista på vad för slags produkter jag vill ha. och sedan välja ut vilken kategori som får vilken produkt. så slipper jag få hem 6 olika scampon. ahha :)

tack för tipsen!

Anonym sa...

Jag köpte en liknande necessär som den på bilden hos eleven. Men de verkar inte ha den kvar. Men ibland får de in den. Almond handkrämen luktar som söt söt mandel. Låter kanske inte så gott, men den är underbar!

Sedan vill jag tipsa om Urban Decay som har jättebra smink. Finns på eleven, men asos.com har grejerna för halva priset. Jättefina sminkaskar med ögonskugga och läppglans.

Förresten på rabattkod.se hittar du alltid den senaste asos rabattkoden!

stasia sa...

vad fanns i den neccessären som du köpte då? så att jag vet att det är "den" om de får in den :). egentligen är jag inte särskilt förtjust i ögonskuggor och läppglans, jag kör på eyeliner och röttläppstift. men ska defenetivt kolla in urban decay, tips är alltid uppskattade! :)

oh. är det rabattkod.se det heter. tack! jag har letat ihjäl mig!

Anonym sa...

I den fanns bl a bananhandkrämen, almondhandkrämen, fotcremen med mint och kokos, nån ansiktsrengöring med apelsin, ett mintläppbalsam, en bodylotion med morot och lite fler saker som jag inte minns nu. Allt i miniformat dock! Men det är ju bra att testa på lite innan man köper en stor förpackning.