tisdag, augusti 22, 2006

oh. lycka.

kolla vad jag har hittat (!) antagligen, eller med all sannolikhet är den långt ifrån äkta men titta på den. den vill ha mig. och jag vill ha den. här är auktionen. jag har även mailat och frågat säljaren om storleken på väskan är den samma som nicky har på bilden. alltså. what to do? must have this bag. fast egentligen vill jag helst ha en med XL size & långa kedjor. men den här skulle faktikst gå lika bra. i alla fall tills jag blir så pass rik att jag kan investera i en äkta. och tro mig. det kommer jag att göra så småning om. 1100 kr nu men 12 dagar kvar. what to do?



update. nyss hittade jag också den här. alltså varför kan inte jag bara vara rik och bo i paris. då skulle jag kunna gå till chanel-store och köpa mig en ny väska varje dag om jag ville och slippa bekymra mig över om den är äkta eller inte eller sitta sömnlös om nätterna för att buda. gah. dock verkar den här väskan mycket lovande. en riktig vintage. 25 år. äkta? vad tror ni? jag är hur som helst kär i den. och den ovan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

om du har vägarna förbi paris så finns det jättebra secondhand butiker med äkta chanel, man får dock leta bland allt krimskrams som fyller butikerna

stasia sa...

catya - jag kommer nog inte ha vägarna förbi paris det närmaste året. var där i april. men har en vän som ska åka snart. har du adress till någon av dessa second hand butiker? :)