måndag, augusti 28, 2006

dagens & fredagens

hej. här kommer en dagens och en fredagens, eftersom det var lite ont om tid för bloggandet under helgen. but hej, bättre sent än aldrig. dagens består av; klänning, h&m. kofta, indiska. tights, h&m. skor, svarta stövletter, gardenia. halsband, favorit halsbandet, asos. + stor brun stickad scarf, för min hemska träningsverk i nacken. obs. lägg också märke till mina snygga naglar. i love this colour. fredagens; jeans, h&m. svart linne, h&m. vitt linne, indiska. gubbväst, gina tricot. smycken - 1. favorit halsbandet, asos. 2. rött halsband, 2hand. 3. långt halsband, wedins. 4. svart, smalt armband lite högre upp på armen (på det armen jag håller kameran med), 2hand. tryck för större bild.



idag kom jag till jobbet kl 7, det visade sig att jag inte skulle börja jobba först kl 13. men på mitt schema hemma stod det 7. snacka om att jag blev sur, med tanke på min fruktansvärda, alltså nu pratar vi extremt fruktansvärda, ofantliga träningsverk. det gör så ont att bara gå, eller sätta sig/resa sig att jag tror att jag kommer börja gråta varje gång. oh. danslycka i all ära men nu lider jag so badly. jag tror jag avlider.

fick föresten mitt eyeko lipbalm idag. beställde i fredagsnatt. här snackar vi snabb leverans. från blush.se. jag återkommer inom kort med recencion. och nu ska jag smörja in mig med 2 liter liniment igen. och lite zoon och ta några panodil och allt annat smärtlindrande jag kan komma över och hoppa ... eh nej ... rulla/krypa/ramla i säng. godnatt.

2 kommentarer:

Maria sa...

Åh den gråa klänningen är underbar! Finns den fortfarande kvar på H&M?

stasia sa...

maria - ja den är fin :) jag vet faktikst inte om den finns eller ej. har inte sett det sedan jag köpte den