onsdag, augusti 09, 2006

stasia´s showroom - earrings


jag gör som många andra och visar för er upp delar ur min smyckessamling.
först ut - örhängen. så småning kommer även resten. enjoy.


på en rislampa från ikea hänger min samling.

just-nu-favoriter. 1. paris. 2 & 3. glitter

clips. samtliga från glitter

åhlens

1. pilgrim. 2. vintage, ryssland

1. present, indien (?) 2. h&m

1. glitter. 2. vintage, ryssland

1. glitter. 2. h&m

glitter

1. h&m. 2 h&m


1. h&m. 2. glitter

1. kreta. 2. h&m

1. present, danmark. 2. loppis

1. present, ryssland. 2. present, h&m (?)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Shit vilka snygga örhängen du har! Gillar framför allt dem på bild 10, 13 och 14. Riktigt, riktigt fina :)

Anonym sa...

Snygg samling!

Anonym sa...

komiskt, jag hänger också mina örhängen på¨en (iochförsig inte likadan, men...) rislampa från IKEA... XD
Snygg samling!