tisdag, augusti 22, 2006

chanelterapi.

jag tänker vara ful och buda på dessa jättefejk chanelörhängen på tradera. jag vet att jag har varit den som har predikat om att fejk är bajs. har man inte råd med äkta vara så ska man inte ha den. men dessa är så underbara att jag dör. och jag köper de inte för att de är chanel utan för att de är så söta. det kan lika gärna vara vilket annat märke som helst. i don't care. men jag vill ha örhängena. originella. annars är det ju mest de här som man ser mest av. de är inte lika fina. eller i så fall gillar jag de bättre guldiga. men dessa med rosetter är som gjorda för mig.



och ja, nu fiskar jag efter uppmuntrande komentarer. då det är ett stort steg för mig att buda på oäkta vara. oh. det borde finnas terapi för sådant. så säg uppmuntrande saker till mig. och nej. ni behöver inte mena det. jag är tragisk. men sådant är livet :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt ok att du budar på fejk, eftersom du står för det.

Maria sa...

De är ju jättesöta i alla fall :)