onsdag, augusti 16, 2006

signature

asos varorna låg i postlådan idag. äntligen. betalningen gick bra och jag är lycklig. detta blir en toppenstart för framtida nätshopping. halsbandet ska bli mitt nya it-halsband. jag ska ha på mig det jämt. det är ursött. men jag funderar - antagligen kommer detta halsband tappa färg och så småning bli bronsigt och lämna gröna märken på huden. finns det inget man kan göra för att åtgärda detta? måla med genomskinligt nagellack? spraya något skyddande på det? någon som har något gott råd? jag vill verkligen att det skall förbli så här fint (!)

idag inhandlade jag även ett nytt nagellack. mitt nya signatulack. i snart ett år har jag nu haft ett klarrött lack (no. 74 Los Angeles) från MAVALA så gott som jämt. men nu inför hösten förnyar jag mig lite och nu kör jag på vinrött/mörklila (no. 33 Las Vegas). skitsnyggt. och nu ska jag testa min monkey efter att ha målat ett lager genomskinligt lack som skydd. jag återkommer med testresultat.

Inga kommentarer: