torsdag, juli 27, 2006

svarta stövletter till stasia :)

sandra var snäll och publicerade bild på sina svarta mixage stövletter för min skull. (tack tack, snälla). jag skrev igår om dessa stövletter. dock då i grått. men efter att ha hört rykten om existens av stövletter i helsvart och sandras publicerade bild blev jag kär på nytt. dessa svarta stövletter är min perfekta-dröm-stövletter. oh. kärlek. det är alltså stövletter i färgen svart som ska bli mina. oh. jag längtar tills jag får ha dessa underbara på mina fötter.



idag fick jag min första riktiga lön (riktiga lön = ett riktigt arbete = inte feriearbete för komunen för slavlön). jag firade med nya tidningar från sjukhuskiosken. veckorevyn, glamour, iplay (iplay inför min kommande iPod) & ett paket marlboro light (i know. i know). sedan satte jag mig i solen vid hamnen och njöt. imorgon jobbar jag bara 07 - 12. med andra ord halvdag. pust.

nu ska jag boka min lars winnerbäck biljett. till nästa torsdag. lycka. imorgon kommer min the tiny skiva. och sedan måste jag spara till stockholmresan och stövletterna. oh. ännu mer lycka. detta är en lycklig dag.


(bild lånad av sandra. förövrigt så är niotillfem en sjukt bra blogg. tips tips tips)

*stasia

Inga kommentarer: