tisdag, augusti 15, 2006

tisdag.

jag tänkte egentligen slänga in denna dagens innan jag spransg iväg till jobbet på dagen. men bilduppladdningen krånglade så ni får den istället nu. det blev enkelt idag. men jag firade lite genom att inviga mina nya skor. de satt kvar halva dagen sedan blev det dels trötta fötter, dells varmt, dels skavsår på hälen, dels jobbigt att springa runt på jobbet i. but hej. jag var lätt snyggast i stan. i alla fall. idag har jag på mig följande. koftväst, gina tricot. tshirt, h&m. leggins, h&m. stövletter, mixage. smalt armband, 2hand.

i tidningen stod det idag att pete och kate har förlovat sig. jag vet inte om jag tror på det. men det stod i alla fall att pete såg ut att må bättre och det är alltid en bra nyhet. ciao sålänge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dina skor är verkligen jättesnygga! och vilken cool tshirt :D

stasia sa...

nina - tack :) skorna och tshirten är mina favritplagg of-just-nu typ :) HM gör jämt så snygga grejer!