lördag, augusti 05, 2006

dagens jobb och invigning

här är dagens. ännu en arbetsoutfit. det känns som att jag inte gör annat än o går till jobbet så jag får väl i alla fall trösta mig med att klä mig lite stiligt. och idag har jag på mig; klänning - lindex, kofta - indiska, tights - åhlens, (under klänningen) svart linne - h&m. skor - svarta, virkade - kappahl. smycken - rött armband, italien. armband med blommor, indiska. halsband, italien.

idag har jobbat från 11.30 - 21.00, så jag är sjukt sliten. inte det att jag får göra något fysiskt tungt jobb. men ändå. jag är inte van vid att vara igång 9½ timmar på en arbetsplats, alltid beredd att hadla. jag är utmattad. och imrgon jobbar jag igen. och på måndag. och på tisdag innan jag äntligen blir ledig på onsdag. för att sedan jobba torsdag och fredag igen. oh. pust. men sedan drar jag och mamma till stockholm på långhelg. mot shopping och lite vardagslyx. lycka!

invigningen idag är föresten av min guldiga klänning. jag tänkte egentligen den som lite finare plagg när jag handlade. men idag fick det åka på. varför inte vara extra fin till vardags liksom? guldigt är fint. och jag fick komplimang på jobbet.

/s

Inga kommentarer: