tisdag, augusti 22, 2006

chic tisdag + invigning

så här på kvällen kommer dagens outfit. när jag för en gång skull är ledig kan jag ta på mig mina älskade stövletter och fortsätta träna mina otränade klackfötter. inför hösten liksom. det blev en sväng på stan och en fika med mor. jag har äntligen bokat klipptid då mina toppar är lika härliga att vidröra som sandpapper. det är sant. och efter en sväng in på albets guld & silver som hade 50% rea på utvalt sortiment tror jag att jag kommer att få världens finaste smycken i födelsedagspresent. dans design. ny för mig. dyrberg/kern.



i alla fall. till saken. jag har på mig. klänning - vila (invigning). tights - lindex. stövletter - gardenia. sjal - rysk sjal. köpt i rysland. inget trams från åhlens. förövrigt så är deras försök till rysk-sjal-kopia värdelös. smycken - slutligen blev det broderat armband, 2hand (bild 2). röda örhängen, åhlens. väska - tantväska, 2hand. jag kände mig riktigt chic & snyggast i stan i mina skor. i'm so in love with them.

Inga kommentarer: