lördag, augusti 26, 2006

beställt.

efter mitt misslyckade försök att stressbeställa hem dessa skor kl 6 på morgonen innan jag var tvungen att springa till jobbet fick jag igårkväll tid till att göra det rätt. och hej så låg det plötsligt 4 saker i paketet. dessa skor är ju bara helt adorable. de ser väldigt mjuka och sköna ut, kan inte tänka mig att det skulle klämma någonstans eller inte passa. och de fina berlockarmbanden är som gjorda för mig. jag blir så glad när jag hittar sådana saker - som är speciall gjorda för mig. nu ska jag åka iväg till linköping. det är min stora, efterlängtade danshelg. lycka! ciao.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, de mjuka svarta skorna funderar jag också på. Men jag har lite köpstopp, ska till london snart. Men de är ju så billiga...Du måste berätta hur de är när du får dem! Är riktigt sugen på dem.

stasia sa...

emma - ofcourse. det kommer en liten recencion :)