torsdag, augusti 17, 2006

min monkey

jag lovade att återkomma med testresultat av min naildryer monkey - här är några ord; efter att lackat naglarna lägger man upp fingret på den lilla bananplattan och must-have-monkeyn blåser sval luft på dina nymålade naglarna. ljudet som uppstår under tiden är en blandning mellan (tyst)hårtork/rakaparat. så när jag skulle blåsa mina naglar igår mitt i natten var jag lite orolig för att väcka någon (vårt hus är inte så stort - men jag tror inte att någon vaknade). dock tror jag att man fokuserar extra mycket på ljudet när det är heltyst runtomkring. så att blåsa naglarna mitt på dagen eller på kvällen inför en utgång med lite skön musik i bakgrunden gör att man nog inte tänker på ljudet lika mycket. 30 sekunder på varje nagel och lacket slutar att kladda, dock är det inte heltort, så nog skulle en repa uppstå om du drog längs med något. så kanske 45 sek - 1 minut på varje nagel, det borde göra susen.

must-have-monkeyn får 4/5 bananer av mig. det lilla minuset för ljudet (om man nu faktikst vill blåsa naglarna nattetid) och så önskar jag att blåstrycket skulle vara lite mer. men om man nu inte köper denna monkey för självla torkningens skull, så borde alla köpa den för att den är så söt. alla borde äga en must-have-monkey. i love my monkey.

Inga kommentarer: