tisdag, augusti 22, 2006

inspiration (!)


egentligen är jag väldigt negativt inställd till alla dessa sno-stilen-av. jag tycker att det är ganska löjligt. folk glömmer bort att bli inspirerade och blir istället som besatta av att köpa just-det-där-plagget-för-att-t.ex.-lindsay-lohan-har-ett-likadant. folk blir väldigt opersonliga och klonarmeer bildas. scary. jag personligen skulle känna mig väldigt opersonlig och inte särskilt bekväm i mina kläder om jag handlade mina kläder efter en sno-stilen-av-lista. gud så hemskt. men i alla fall. det finns många sidor som erbjuder celebritys shoppingguider och sno-stilen-av-förslagg. och idag hittade jag en som jag tyckte gjorde det snyggast. speciellet när de sätter ihop outfitterna såhär gulligt.






mary-kate är som snyggast i sina bohooutfits tycker jag. och när hon väl tar på sig något mer klassiskt blir det extra snyggt just för kontrasterna. fast ändå lyckas hon alltid behålla det där lilla extra. en röd tråd genom alla sina outfits. det mina vänner. det kallar jag att ha hittat sin personliga stil.

har ni hittat er personliga stil och den röda tråden?


(bilder lånade från mkastyle)

2 kommentarer:

Maria sa...

ja MK har en alldeles underbar stil :) Egen men ändå stilsäker.

Jag tycker inte heller om att kopiera totalt. Däremot gillar jag att blanda olika stilar och på så sätt få en egen stil :)

stasia sa...

maria - det låter klokt :)