söndag, oktober 01, 2006

norrköping.


hej. oj. jag såg nyss att jag inte har uppdaterat sedan i onsdags. sorry guys. jag har jobbat jobbat jobbat för att kunna ha fått helgen ledig. och den har jag spenderat i norrköping. träffat alla gamla friends again. it was lovely. på fredagen var det utgång och födelsedagsöverraskning. så där som på film. underbart. tack. och på lördagen var det shopping och agnes och jag firade våra födelsedagar i efterskott på KINA. sex små rätter. som vanligt. och sedan kulturnatt. det var hemskt trevligt och jag hann springa på ungefär alla. ja, alla. mycket praktiskt och otroligt trevligt. bland annat så var teatersporten mycket uppskattad. jag skrattade oavbrutet i cirka en timme. det är sant. oh. mina klasskamrater är så begåvade människor. och så tvåorna, eller ursäkta treorna som dansade i kyrkan och det var så fint att jag satt och grät. och på andra sidan kyrkan såg jag jennie som satt på samma plats som hon och jag satt på under skolavslutningen och grät tillsammans. och då grät jag ännu mer. men sedan blev jag lycklig, för det var så fint. och idag, söndag, blev det ännu en liten shoppingrunda. men andra ord så har det varit en underbar helg. mycket händelserik och otroligt trevligt. tack. och så självklart shoppingfynden. bilder (kanske) kommer inom kort;

2 svarta klänningar, indiska - mina nya favoritklänningar. very very lovely.
1 par röda stövlar, skopunkten - i nkpg var det epidemi av dessa stövlar. men i vvik och i usa lär jag bli ganska ensam om dem.

3 par vinterstrumbyxor, lindex - ribbet. ejribbat. ull
a lot of krimskrams + flätat, smalt, brunt skärp, h&m
det fina paraplyt + lot of krimskrams, lagerhouse - oh. paraplyt är underbart!
satsuma bodylotion, bodyshop - äntligen

nu håller jag på och loggar in på internetbanken för att se den förskräkliga summan av resterna efter min nöjeshelg. oh jag vågar inte titta ... ok. jag gick bara under med 200:- för summan jag hade bestämt att inte pasera. fint. tror nog att jag också kan rota fram någon hundring i plånboken. så med andra ord är allt i sin ordning. ibland är jag faktikst ganska bra.

imorgon är det jobb igen. min sista praktikvecka. jag håller tummarna för anställning där till och med att jag åker iväg till usa. en liten fågel har viskat i mitt öra att detta är fullt möjligt och omdiskuterat. men det är hemligt. så jag inväntar domen. godnatt.

veckans, helgens, dagens och framtidens låt; the cardigans - communication.
jag är fast.

Inga kommentarer: