fredag, oktober 27, 2006

i changed.

min dagsoutfit ser nu till kvällen ut så här. det blev en svart kofta istället (i samma modell) och så ska jag nu hinna måla naglarna röda. så blir det same same but different liksom.

angående småshoppingen. skorna satt inte bra. hälstödet var liksom för kort så man gick och trampade på det och skorna åkte liksom sakta men säkert av foten :/ helt bajs. de var så snygga. flats stövlar. ankelboots längd. i svart tyg. med knappar på sidorna hela vägen från sulan och uppåt. jäkligt synd. dock hittade jag istället en potensiell jacka/kort kappa. dubbelknäppning, mörk grå, slutar nedanför rumpan, och gör inte att man ser bred ut om axlarna. på lindex för 799 pix. skitbra. jag har liksom inget att åka i usa till. alla mina andra jackor sitter wierd. kan ha någonting att göra med min viktökning misstänker jag :/ vi får se om den blir min imorgon. maybe. och ett lass strumpisar ska också få följa med hem imorgon.

och så är jag 800 spänn fattigare efter visumet. jäkla dyrt! men nu ska jag springa och vara jury. och kanske äta något på vägen. och hoppas att på bilen inte blåser iväg av stormen. ciao.

föresten, så är den här bilden på cory himla snygg. don't you guys think?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fina stövlar och ja - bilden på Cory var skitsnygg!

Anonym sa...

Fint!

stasia sa...

mimo; tack och ja :)
alexandra; tackar :)