måndag, oktober 30, 2006

new york shopping (!!!)

... som de flesta (som läser den här bloggen) redan vet så flyttar jag om 7 dagar. för er som inte vet - så flyttar jag om 7 dagar till usa. i drygt ett år. och jag kommer inte alls att bo långt ifrån new york city. så nu behöver jag er hjälp med shopping tips! adresser, länkar eller områden - allt! dyrt, billigt, marknad, vintage - allt! tipsa mig om allt allt allt! jag har aldrig varit i new york innan. så jag har absolut ingen aning om var jag ska gå. så ni som har varit i new york. eller som har sett några bra new york shopping guider i någon tidning, på någon hemsida, i böcker eller känner någon som kan new york shopping - snälla snälla snälla skriv till mig. det vore guld värt. nej föresten - diamanter till och med. allt jag har är en artikel om new york shopping från elle. och ett fåtal adresser jag har snappat upp på några bloggar. that's it. så - hjälp mig. tipsa mig om new york shopping. och gärna mysiga cafér, restauranger och uteställen. allt allt allt som är värt att besöka. tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag skriver tips i min blogg, lovar!

stasia sa...

sandra; tack snälla! väntar på att du ska komma hem då ;p