söndag, oktober 01, 2006

coconut part 2. beställt.

angående min coconut body scrub beställning. i sista sekund kom jag på; att body scrub salt betyder att det enbart kommer att vara salt i burken. jag vill ha min scrub i en duschcream liknande konsistens. så därför kom istället den här andra body scruben med. coconut. milk & lime. sounds interesting. och även ett burt's bees beeswax lip balm fick följa med. egentligen har jag inte råd men jag älskar mina andra burt's bees produkter och jag är vill.testa.nya.lip.balms.skadad så ... och dessutom så sprarar jag 55 kr (frakten) genom att beställa dessa ihop. smart visst? lip balmet har en smak av peparmint och kommer i en söt liten plåtburk. oh. jag älskar den redan. kanske har rosebud fått konkurens? det återstår att se. men nu ser jag att klockan är sjukt mycket. ska tvinga mig själv att sova nu. jag ska drömma om mina nybeställda produkter. godnatt.

Inga kommentarer: