torsdag, oktober 19, 2006

packning.

jag har fått reda på att om jag åker i 2 klass får jag checka in 2 väskor, högst 23 kg vardera. och handbagage på högst 6 kg. 52 kg totalt. åker jag däremot i första klass. vilket jag antagligen inte gör. eller jag vet inte alls faktiskt. så får jag ha med mig 2 väskor på högst 30 kg vardera och handbagage på högst 9 kg. 69 kg totalt. 52 kg kan jag nog klara mig på. i hope.

jag upptäcker ett problem. dator = handbagage = dataväska = kan inte ha med mig någon väska på planet = var skall jag lägga ipod, tidningar, dryck, bok, lip balm, handkräm (som jag alltid har med mig) & allting annat som man har i en väska?

2 kommentarer:

Le Cat sa...

tänk på att du ska få hem att fint du shoppar också sen efter ett år :D

stasia sa...

le cat; jaja. det behöver jag ju inte tänka på redan ;) mamma får komma innan jag åker och ta med sig. och hennes pojkvän. och skicka med post får jag göra! det ordnar sig :)