söndag, oktober 29, 2006

stasia hjärta marc.

hos sandra läste jag att det har tillkommit en ny klocka till marc jacobs alla frukt-klock-modeller. ett guldigt päron. galet fin. och det mest chokerande av allt är att klockan inte kostar mer än 1000 kr. wow liksom. jag trode att de var sjukt mycket dyrare. typ 3000 - 4000. så nu är jag jätteinställd på att få äga detta fina guld päron. det kommer att bli den första marc jacobs i mina ägor. jag blir lycklig bara av tänka på det ... och snart dör jag också av all längtan till new york. och idag är det exakt bara 8 dagar kvar.

föresten ... de senaste 4 inläggen jag har postat har det varit strul med och jag har fått posta om flera gånger. det står failed hela tiden. och något om java som jag inte fattar. är det någon som har samma problem med blogspot, eller är det bara jag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ooo,snyggt det där halsbandet. :)

stasia sa...

anonymous; jaaa! :)