måndag, oktober 09, 2006

dags för klippning.

efter att jag nu ett bra tag har funderat på att jag måste klippa mig. skaffa mig en frisyr igen. gick jag idag in på christma och bokade tid, imorgon kl 14.00. jag ska klippa lugg igen. jag har saknat att ha lugg. jag har över huvudtaget saknat en riktig frisyr. nu är allting bara utväxt och jag orkar inte bry mig. så jag sätter bara upp håret i en knut. jag är trött på det. så imorgon ska jag ta med mig dessa bilder till frisören. jag ska lugg som den högra bilden (och som på den svartvita. eftersom de är typ likadana) och resten av håret ska klippas upp jättemycket och tunnas ut. så som på den stora svartvita bilden. jag älskade den frisyren. visserligen kommer jag att få lägga ner mycket mer tid på morgonen än nu. det blir att platta håret. och ordna bena samt platta luggen direkt efter duschen. samt köpa in sebastian's lervax och en ny sprayflaska varje vecka. men det är helklart värt det. för jag kommer att ha en frisyr! och angående bilderna intill; de svartvita är tagna (typ) februari 2005. och den tredje bilden är från i våras. så rätt länge sedan jag hade en snygg frisyr med andar ord.

Inga kommentarer: