fredag, oktober 20, 2006

urbandreams.

eh. ungefär hur snyggt är inte allt det här? jag tror att urban outfitters just har blivit min nya favoritaffär. fram tills nu visste jag inte ens att de sålde annat än kläder, skor och accessoarer. jag vill köpa allt allt allt och trycka in i mitt nya (kommande) rum. och det fantastiskt läckra duschdraperiet bara måste jag ha. precis som jag ha allting annat också. så jag hoppas på att min usa rum har möjligheter för dessa. det vore fint. och föresten så vill jag ha dessa skor också. lovely or what? och dessa fina.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Urban Outfitters öppnar i november i Stockholm.

stasia sa...

i know. känns lite trist att missa öppningen när det väl kommer till sverige. men jag får trösta mig själv med usa urban. det blir bra det också!