tisdag, september 26, 2006

pete <3 kate.

jag avslutar min alldeles egna, speciella dag med en bild på kate & pete. the most fab of them all. ingen har väl kunnat undgå bröllopsrykterna. och jag tycker det är fint. han verkar faktikst vilja. verkligen vilja bli fri den här gången. för kate. det tycker jag är fint. då kan de gifta sig och få många fab söta barn. ja! fast ja. då måste jag ju faktiskt ge upp tanken på att jag en dag ska gifta mig med pete. damn också.

jag hoppas hoppas hoppas på att pete fixar det den här gången. jag vill inte att han ska dö på någon toalett inom två år. med en spruta i armen. jag vill ha mer musik. världens underbaraste musik i mina högtalare. tack. go pete!

grattis till mig själv en sista gång. nästa år är det systemet. fint. godnatt.

ps. jag råkar veta att pete's vita tunika som han har på bilden, köpte han i sverige. dagen efter hultsfredsspelningen. i sthlm. lite häftigt faktiskt. och kates klänning är alldeles jättefab. som vanligt liksom! damn her!

10 kommentarer:

Anonym sa...

grattis på födelsedagen i efterskott! :) hoppas du fick en fin dag

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Vad fick du för presenter då? =)
Såg den här väskan på mint och vintage och tänkte på dig, haha.

http://www.mintandvintage.com/MintVintage/images/shop/rodclutch1.gif

stasia sa...

michaela; tack! ja. min dag var underbar!
angi; tack tack! vi firar mig på söndag så då kommer presenterna :)men än har jag fått lite pengar och ett alldeles uderbart dyrberg/kern armband av mamma. :) kan tyvärr inte se länken. vet ej varför :/

Lina sa...

grattis! snygg som vanligt som sagt..kate alltså...pundarpete...inte...hoppas han skärper till sig...det är kate värd. fast så sant...musiken vill man ju allra helst behålla!

Lina sa...

grattis! snygg som vanligt som sagt..kate alltså...pundarpete...inte...hoppas han skärper till sig...det är kate värd. fast så sant...musiken vill man ju allra helst behålla!

Maria sa...

Aa hoppas osså att du fick en fin dag :) Som du verkar ha haft osså tihi

Ja har förresten utmanat dig i min blogg

Anonym sa...

Jag har aldrig läst din blogg men därför tänker jag heller ej uttala mig om den. Ville bara påpeka att du kanske aldrig har läst min heller, men ändå kar du kategoriserat den som att jag skriver om vad som är ute och inne och vad man bör slänga.
(i Citronmuffins blogg) Det är tvärtemot om vad min blogg handlar om, då jag skyr alla ute och inne-listor för att jag tycker man ska köra sitt eget race efter bevåg och inte följa tex Sofie Fahrman´s och Ebba´s inne- och utelistor. Det var bara det jag ville poängtera. Du får ju naturligtvis döma mig hur du vill om det är så du är som människa, men rena osanningar är ju rätt dålig stil.
Kramar/Engla

Anonym sa...

så hot right now.

Anonym sa...

Hej. Vart hittar man bilderna på Cory på cobra snake?

stasia sa...

lina; hm. folk borde sluta kalla honom pundarpete tycker jag :)
maria; tack! jag antar utmaningen så fort jag får tid!
cherry; oh yeah!
angi; bland de olika party bilderna. du får gå in på ett.party.i.taget och kolla. på många av galerierna är hon med mycket i början (innan själva partybilderna) annars så finns hon där bland mingelbilderna. nästan alltid. lycka till!