tisdag, oktober 17, 2006

phantom of the opera on broadway.

när jag kommer till usa så måste jag se phantom of the opera på broadway. världens undebaraste musikal. i en stad nära mig. kanske den 23 dec - dagen innan julafton - för att liksom fira jul - eftersom min judiska familj antagligen inte firar jul. phantom of the opera istället för julgran kan jag faktiskt leva med. eller kanske 30 december eller 2 & 3 januari - då är mamma och anders också i NY. vi skulle kunna gå ihop. från 103 till 133 $ per biljett. inte billigt. men helt klart möjligt.

och kolla mer. koreografer från so you think you can dance på turne. i NY july 2007. hur koolt vore det inte att se de? jag dör!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar fantomen på operan. det är en av de finaste musikaler någonsin.

stasia sa...

sandra; det är inte en av de finaste - det är DEN finaste :)