onsdag, oktober 18, 2006

packnings.dilemma.


hur packar man för att vara bortrest i ett år?

5 kommentarer:

Anonym sa...

packa allt du äger och har... typ. :)

Anonym sa...

Jag bor av och till i London. Just nu i Sverige. Jag brukar packa sådant som jag verkligen behöver och inte kan få tag på där. Det mesta går ju faktiskt att få tag på på nya stället. Men ett bra tis är att packa hälften av allt man har, för du kommer garanterat att köpa nya saker och shoppa massa nytt där.
Good Luck!
/Emma

Anonym sa...

ang. din kommentar i min blogg. det e nån crazy med blogg.se, om du laddar om sidan ser du både din kommentar och mitt svar :)

stasia sa...

sandy; kommentar till vilket inlägg syftar du på nu? blogg.se är nog fortfarande cepe. jag ser ingen skilnad mot för sist jag var inne :/ cepe. :)

stasia sa...

källiström; ungefär så har jag också tänkt. men det får bara äga 42 eller 36 kg! et ej vilket av det.

emma; självklart kommer jag antagligen att shoppa mer än dubbelt så mycket som jag kommer att ha med mig. men ändå. jag vågar inte tänka så som "jag lämnar det här och köper nytt där" tänk om jag inte hittar en liknanade klänning, eller liknande jeans. känns säkrare att ta med sig saker! + shoppa! hur man ska få hem allt sedan, det är ett annat problem :)