tisdag, oktober 10, 2006

dagens outfit & invigning.

tisdag och jag ser ut så här. dagen till ära inviger jag min nya klänning som jag köpte i norrköping förra helgen. klädseln består av; klänning, indiska. svart kofta, indiska. strumpbyxor, lindex. stövlar, skopunkten. smycken; klocka, o.n.e. guldigt asos armband. dyrberg/kern armband. örhängen, små hängiga i guld. accesoar; lagerhaus paraply i spets. väska; tantväska, 2hand. slut.

föresten så blev min klippning skitbra. jag är supernöjd och har lugg igen. lycka. bild kommer snart. och ännu bättre blev dagen av lite shopping. nya jeans och ny tröja. ska se om jag kan få några bra bilder på fynden också. ljuset är så dåligt så här dags på dagen. ciao så länge.

8 kommentarer:

Anonym sa...

fint!

Anonym sa...

Den klänningen köpte jag också i helgen. Visst är den söt! Och skön!

stasia sa...

sandra; tack :)
emma; ja, den är underbar på alla sätt och vis.

Anonym sa...

Hejsan!
Gillar verkligen dina stövlar! Har de klack? När köpte du dem? Var det denna säsongen? Kikade på Skopunktens webbsida men hittade dem nämligen inte.. Tack för en bra blogg :)
Emma

Anonym sa...

Dina skor var dödligt heta.. tror du det finns kvar, och finns dem i svart?

stasia sa...

emma; jag köpte de för en vecka sedan, ungefär. ja, det är denna säsong. och ja, de har en liten klack. typ taxklack (heter det då) fast liksom lite smalare ... jag vet. jag har också letat efter de på hemsidan, vet inte varför de inte finns :/ ... och vad roligt att du gillar min blogg :)

angi; när jag köpte de fanns det massor kvar. dock inte särskilt många i svart, men de finns i svart! och brunt! hoppas du hittar de :)

Anonym sa...

Stövlarna var jättesöta! vad kostade de?

stasia sa...

carro; tack! 399 pix. nästan gratis liksom :)