lördag, oktober 07, 2006

girls.night.out.dokumentation.

som vanligt; tryck för större bild.



hej. kvällen igår utartade mycket trevligt. vi började hemma hos anna med bild 1. det var fruktansvärt gott. jag åt mest av alla. i alla fall av maten (anna var kåt på hallonmossen till efterrätt). vi, jag och tina tömde 2 flaskor vin medan anna satt och pimplade kahlúa & mjölk. hon bjöd lite. och sedan bjöd tina på jäger. det var inte gott, men det gick ner. sedan bar det av mot frappe. på cykel. det var kul. innehållet på min cigarett trillade ut (?). bild 2 & 3 är från frappés toalett. imorse såg jag att väldigt många bilder från gårdagen var tagna inne på toaletten (?). bild 5; diverse skor i toalettkön. tinas, annas och okänd man i toalettkö. bild 6; jag. sittandes på golvet utanför toaletten, klagandes på att det borde finnas stolar. efter att ha varit otrevlig mot värden i dörren* (!) bar det iväg hem till anna. tina gav efter för sin (eh) dessperation och åkte hem med en viss man. för att sova (eh). men jag och anna åt upp wookresterna och annan kåtade färdigt på mossen. sedan tog jag en taxi hem. jag har upptäckt att taxi är mycket billigare än jag trott. så nu åker jag taxi lite då och då. för ofta. mycket praktiskt. jag somande med kläderna på.

idag skulle jag och sara druckit vin på frappé, typ snart. jag var skitpepp. för där får vi extra stora glas. dubbla portioner. typ för att fira min sista praktikdag (?) och för att snacka skit of course. men hon messade nyss återbud. kanske lika bra jag känner mig lite sliten nu när jag känner efter. det blev fika imorgon istället. och skitsnack of course. det har blivit min favoritsysselsättning nu på senare dar.

jag ska bädda ner mig med min (eh) lilla (?) tidninshög vid sängen. och typ somna med de vackra damerna i de vackra klänningarna i elle.


* jag har upptäckt att jag ibland blir förfärligt otrevlig när jag dricker. jag är dock inte medveten om det själv. igår var jag otrevlig mot richard (som var värd i dörren) och blåste rök på honom, tydligen. vakten sa till mig idag att richard hade (eh) blivt sur. på riktigt. tråkigt. jag gillar liksom richard. jag måste nog be om ursäkt, typ imorgon. får nog fråga någon om hans nummer. trögt.

hursomhelst. godnatt. ciao.

update. jag fick ändra om bilderna. så nu stämmer inte bildnummrena i inlägget. ni får bortse från de.

Inga kommentarer: