lördag, oktober 21, 2006

hejlördag.

högskoleprovet är avklarat. det gick bra. eller alltså så bra som det kunde ha gått. så pass minst dåligt som det kunde ha gått. ja. ni förstår. här pratar vi alltså låga poäng. jag får ta min i på JMM genom att vara cool och inte med höga högskolepoäng. det kunde föresten ha gått lite bättre. för engelska + ord delen gjorde i i två versioner. en var ogilltig. test inför nästa år. och självklart var det just den versionen som gick bra för mig. jäkla skit liksom. så den mindre lyckade versionen räknas till mitt resultat. och orden var svåra ad sara än säger! punkt slut. och nu när jag som mest vill lägga mig ner och sova. eller titta klart på säsong 4 av sex and the city så måste jag åka och jobbba. uh. jag orkar inte. men jag tänker inte jobba i mer än 4 -5 timmar. kanske till 22. sedan får de klara baren själva. men kanske att sara skulle komma ner och joina mig för ett glas vin. då kanske jag stannar. we'll see. men nu ska jag duscha. för jag kom på att jag inte minns när jag duschade senast. obs. det lät mer äckligt än vad det egentligen är. så ciao.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej!

Bungalow är kul om man är där rätt dag. Ligger på 27 street mellan 10-11 avenue.
Ja det är åldersgräns 21 år princip överallt. Och dom är rätt strikta.