måndag, oktober 23, 2006

hot or what?

dettaär absolut en av mk's top 3 outfits. så damn snyggt. sådär väldigt fashionabelt slappt. med läckra heels, ful tröja och trasiga slimmatoslimmade jeans. och alldeles för många smycken. så typiskt mig liksom. love her hair also. och brillorna. the bag is also cute. hett hett hett. min mamma skulle dock ha sagt "man kan ju inte ha klackar till en sådan tröja och ett par trasiga jeans. till de skorna ska du ha klänning. och varför ska man ha en så tjock tröja när det är soligt ute?" haha. så säger hon till mig i alla fall.



vad skulle er mamma ha sagt om denna outfit?

3 kommentarer:

Le Cat sa...

aa det var hett. jag har ett liknande linne. ett jävligt liknande från carlings. men jag vet itne vart det är haha. borde nog leta efter det, typ nu!!!!

Anonym sa...

Jättesnyggt, verkligen!
btw, hur gick det med din asos-beställning från i sommras?

stasia sa...

le cat; ja, du borde leta upp det. så kan du va lika het! :)

angi; yesbox! min asos beställning? hm, vilken syftar du på då?